Parteneriate eTwinning

 
 

Parteneriate eTwinning derulate în anul școlar 2019-2020

- Geçmişten Geleceğe Ebru Sanatı- "Art of marbling"

- OKULUN AFETE HAZIR MI?

- Workıng hands,workıng mınds wıth Waldorf

- MY DREAMS ARE ON MY PEN (HAYALLERİM KALEMİMİN UCUNDA)

- Çocuklar Si(STEM)e Ayak Uyduruyor - Children keep up with the Sy(STEM)

 

Parteneriate eTwinning derulate în anul școlar 2018-2019

  • Landmark Bookmarks
  • GELECEĞINI FARKET
  • GEZELIM GÖRELIM MESLEĞIMIZI SEÇELIM
  • Let's Celebrate 2018-2019
  • Temiz Okul Temiz Çevre(Clean School Clean Environment)
  • Hayvan Sevgisi/ Animal Love
  • Healthy mind into a healthy body
  • ART&MUSIC/SANATSEVER

AN I BE YOUR FRIE9






 

Parteneriate eTwinning derulate în anul școlar 2017-2018

 
 

Despre proiect

Cum îi primiți pe elevii noi și vechi la începutul anului școlar?

Copiii cu vârste între 4 și 11 ani sunt invitați să împărtășească cu alte școli activitățile (cântece, rime, desene, dansuri, poezii ...) pregătindu-se să înceapă școala în cel mai bun mod.

Proiectul începe în septembrie.

Școlile vor realiza un videoclip în limba engleză și în limba lor maternă și vor trimite fotografii ale activităților lor pentru a le compara cu copiii din alte țări.

 

SOUND OF MUSIC

Despre proiect
 
Muzica, cea mai profundă și mai complexă artă, poate contribui armonios la dezvoltarea copiilor, la un nivel mental și emoțional. Scopul acestui proiect este de a descoperi experiența minunată și miraculoasă a muzicii prin instrumente muzicale.
Implicarea copiilor în acest proiect înseamnă dobândirea de cunoștințe despre arta muzicii și realizarea beneficiilor muzicii. Vor participa la diferite forme de activități de creație. Unele au devenit, de asemenea, creatori și au șansa de a-și dezvolta abilitățile artistice. aptitudinile naturale născute față de muzică. Copiii dau emoții puternice și puternice, însoțesc jocurile și plimbările.
Muzica face ca toata lumea sa fie una si ofera inima copiilor sentimente frumoase si bune.
Acest proiect este destinat copiilor din grădinițe (cu vârste între 4-6 ani) și elevilor din școala primară (cu vârsta cuprinsă între 7 și 10 ani).
Perioada de timp: septembrie-noiembrie 2017
 
 
Weather report
Despre proiect
 
Copiii în vârstă de 5-7 ani observă vremea în țările lor în diferite sezoane. Ei își înregistrează observațiile sub formă de desene, descrieri succinte etc. Participanții la proiect își împărtășesc observațiile între ei. Pot compara vremea în diferite locuri ale lumii. Ei pot vedea diferențe și asemănări, precum și schimbări în curs de desfășurare în timpul anului.
 
 
Let's celebrate!
Despre proiect
 
Proiectul se concentrează asupra sărbătorilor de Crăciun și de Paști.
Este un proiect de un an cu două întâlniri principale plus o primă activitate de prezentare.
Înainte de fiecare festivitate, elevii vor (1) împărtăși tradițiile locale pentru a sărbători Crăciunul / Paștele și (2) vor trimite cărți poștale prin poșta obișnuită tuturor partenerilor. Cărțile poștale vor fi scrise atât în engleză cât și în limba maternă. Cardurile primite pot fi folosite pentru a decora sala de clasă.
 
child songs and nursery rhyme
Despre proiect
 
Ai un cântec pentru copii pe care-l place? Avem o rimă pe care o știm? să le împărtășim. Copiii noștri învață rime și melodii în alte limbi, astfel încât să cunoască diferite culturi.
Partenerii de proiect vor stabili în fiecare lună o rimă și o melodie. În timpul lunii, vom învăța toate acele melodii și casete video, atunci îi vom urmări pe toți cu studenții noștri.
 
 
 
 
Κύκλοι ζωής-Life circles
Despre proiect
 
Subiectul acestui proiect este cercul vieții în natură. Scopul său este de a promova învățarea colaborativă și comunicarea dintre studenții a trei școli din Europa, prin crearea unor mici povestiri digitale cu scriere creativă și povestiri digitale. Copiii vor compune scenarii cu povestiri scurte și vor povesti, de asemenea, și ele. Motivele pentru crearea de povești pot fi cercuri de viață diferite în natură, cum ar fi apa, fluture, semințe, reciclare ... Elevii folosesc tehnologii noi pentru a-și prezenta țara, orașul, școala lor, ei înșiși, să știe, să comunice în timp real, să facă schimb de activități interculturale, să interacționeze și să se exprime prin diverse mijloace.