Comisii de lucru

Constituirea, organizarea și rolul Consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ conform:

LÎP nr. 198/2023

- Ordinul MEN 4183/04.07.2022, privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare,

- Ordinul nr. 6223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar

 

Constituirea, organizarea și rolul Consiliului profesoral al unităţii de învăţământ conform:

LÎP nr. 198/2023

Ordinul MEN 4183/04.07.2022, privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare,

Componenţa comisiilor 2023-2024

*Numărul și specificul comisiilor cu caracter permanent sunt stabilite în conformitate cu Ordinul MEN 4183/04.07.2022, privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare, art. 71, 72.

 

        Documentele comisiilor cu caracter permanent ( cu excepția celor ale comisiiilor a căror activitate prevede documentație specifică) sunt următoarele:

1. Decizia privind componența comisiei, cu responsabilitățile fiecărui membru al comisiei

2. Regulamentul comisiei

3. Planul managerial anual

4. Planul operațional (de activități) anual

5. Evidențe ale desfășurării activităților, proceduri, documente operaționale, etc.

6. Documente de monitorizare, evaluare/feedback (chestionare, sondaje de opinie, etc.)

7. Rapoarte de activitate anuale

 

*Comisiile de lucru își vor desfășura activitatea pe baza deciziilor de director, în care se vor specifica atribuțiile fiecărui membru.

        Documentele comisiilor cu caracter temporar și ocazional (cu excepția celor ale comisiiilor a căror activitate prevede documentație specifică) sunt următoarele:

1. Decizia privind componența comisiei

2. Evidențe ale desfășurării activităților, proceduri, documente operaționale, etc.la solicitare

NU SE VOR MAI ÎNTOCMI documente de monitorizare, evaluare sau raportare.